Nieuwe campagne Vredestein-landbouwbanden: #LIVETHELAND

Nieuwe campagne Vredestein-landbouwbanden: #LIVETHELAND

Bandenmerk Vredestein gaat met de pay-off #LIVETHELAND van start met een nieuwe campagne voor haar landbouwbandendivisie. Hiermee wil het merk zich specifiek richten op de agrarische sector, waarin de thema’s ‘Feel the freedom’ en ‘Experience the performance’ centraal zullen staan.

Na de introductie van haar uiterst succesvolle autobanden-campagne #ROCKTHEROAD richt Apollo Vredestein haar communicatie nu op de landbouwsector, om de merknaam verder te versterken. De omzet van Vredestein in dit segment is de afgelopen tijd al aanzienlijk toegenomen, wat geleid heeft tot een uitbreiding van de productiecapaciteit voor banden voor de landbouw. De nieuwe campagne #LIVETHELAND richt zich op prestaties en vrijheid voor mens en machine.

 

Ervaar de vrijheid. Beleef de prestatie

De gunstige uitwerking van #LIVETHELAND wordt zichtbaar in de verbondenheid van de landbouwers met hun omgeving. De lange levensduur van de banden van Vredestein helpen hen optimaal te presteren en deze uitstekende prestaties resulteren in een hogere productiviteit en lagere kosten. 

Deze nieuwe campagne van Vredestein is erop gericht dit feit voor het voetlicht te brengen. De ervaring van vrijheid en de beleving van prestatie is de winst die bereikt wordt door ‘Ervaar de vrijheid. Beleef de prestatie.’ Deze campagne legt de link met de vrijheid van de landbouwer om als onafhankelijk ondernemer zijn eigen keuzes te maken – bijvoorbeeld die voor methode en landbouwwerktuig voor zijn teelt – waardoor hij kan genieten van het leven en de natuur op het land. Verder geeft deze campagne uitdrukking aan de grotere vrijheid die de professionele landbouwer ervaart, dankzij de topprestaties die door de banden van Vredestein worden geleverd. Deze banden besparen hen tijd en geld, wat zij vervolgens naar eigen wens voor hun privé- of professionele leven kunnen aanwenden. 

Deze nieuwe campagne wordt momenteel wereldwijd opgestart.